W naszym sklepie internetowym sprzedaż wysyłkowa realizowana jest na terenie Polski za pomocą wysyłki kurerskiej kurierem DPD
Możliwe jest także wysłanie paczki w dowolne miejsce świata - konieczny jest jednak wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Paczki zagraniczne wysyłamy za pomocą lub
Możesz otrzymać zamówienie w ciągu 24 godzin w całej Europie!
Wysyłamy także paczki pod inne adresy niż podane w formularzu zgłoszeniowym - prezenty - tylko przy płatności przelewem. Istnieje także możliwość osobistego odebrania zakupów w siedzibie firmy, w godzinach pracy.
Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT, wyrażone są w PLN.
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.00 realizowanie są najpóźniej w następnym dniu roboczym. Jeśli nie jest to możliwe, wysyłana jest odpowiednia informacja na podany adres email. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w pierwszej kolejności w najbliższym dniu roboczym.
Zamówienia wysyłamy:
- Firmą kurierską - DPD, docierają następnego dnia.
W naszym sklepie zawsze masz kontrolę nad kosztami wysyłki. Koszt wysyłki jest stały, niezależnie ile kupisz - nie musisz się ograniczać!
- Wysyłka kurierem UPS lub DPD - opłacona przelewem lub DotPay- 16zł
- Wysyłka dużych przedmiotów (sztalugi, podobrazia, płótna malarskie) - 20zł
- Płatność przy odbiorze - w siedzibie firmy - 0zł
- Dodatkowa opłata za płatność przy odbiorze (pobranie) - Poczta Polska i UPS lub DPD - 4zł
ZWROTY:
- Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
- Zwrot zakupionego towaru w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą mieć kompletne, oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości.
- Paczki (zwroty) za pobraniem nie będą przyjmowane.
- Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową sklep@medard.pl
|